poniedziałek, 5 maja 2008

Magia nieba

I ja bym chciał zniknąć,
Gdzieś za horyzontem świata

8 komentarzy:

  1. Ja bym chciała położyć się gdzies na zielonej polance i patrzeć beztrosko na ten horyzont...oddalić od siebie wszelakie troski, chociaż na chwile:)Przepiękna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż kurz poleciał.... Ja marze o jednym miejscu. Właściwie przypomniało mi się jak powiedziałeś o tych plantacjach. Jets takie miejsce gdzie nikt mnie już nie zabierze jak kiedyś. Gdzie w malowniczej dolince rzeki nad ktorą roznoszą się wielkie korony drzew i łąki i ma się tory nad głowami, którędy jeżdzą pociągi, a stoi się tuż nad samą wodą. Przepiękne miejsce.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie...



    Lemurek ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takim horyzoncie szłabym i szłabym aż do nieba.Piekny widok.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecie:)
    rozmarzyc sie mozna..
    mm...

    pozdr:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ...a gdzie bys chciał zniknąć?....tak...niebo ma w sobie magię.....zabierz mnie pójdziemy razem.......pozdrawiam...basia6572

    OdpowiedzUsuń
  7. zdęcie nastraja do refleksjii...piękne niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty