sobota, 10 maja 2008

Migawki z metra 1

10 komentarzy:

  1. widzę, że często tym metrem podróżujesz :D
    zdjęcia jak zwykle - świetne ;))



    zgodnie z życzeniem, podpisuję się :D
    Kasia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne zdjecia:)
    mm jaka mini:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey:)no no co za nóżki xD pozdro!!:)





    Jagódka...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sosnowaigielka10 maja 2008 21:30

    Siostrzyczka jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ujecia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy człowiek z innego świata,,

    ,,pani zakonna hihi ^^ a moze na next foci bedzie ksiądz;d wiesz ocb ;d


    pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące widoki.....ludzie są wspaniałym materiałem dla zdjęć...są tacy nieprzewidywalni....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. basia6572 zapomniałam sie podpisać...buziak dla Ciebie Jacku

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się tu ;))

    hmm... a jeszcze nigdy metrem nie jechałam ;] hehe.


    Ewelina.

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty