niedziela, 18 maja 2008

Wschód

Nawet po najciemniejszej nocy nadejdzie dzień.

13 komentarzy:

  1. ŚWIĘTE SŁOWA,PRZEPIĘKNY ŚWIT...(ŻE AŻ SPAĆ SZKODA).(ZA KAŻDĄ DOLINĄ JEST GÓRA).POZDRAWIAM,(SPINAJĄC SIĘ POD GÓRĘ WŁAŚNIE).K.

    OdpowiedzUsuń
  2. wole zachody slonca ale i wschody sa piekne i niepowtarzalne:)
    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Achhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aż dech mi zaparło! Ależ to piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. to sa zdjecia ktore najbardziej lubie..tyle w nich magii, tajemniczosci, uroku i przede wszystkim piekna...kto by takich zdjec nie zrobil, jakie to by ujecie nie bylo..zawsze sa cudowne, i co najwazniejsze...daja do myslenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tylko tyle- rewelacja połączona z idealizmem. Wschód słońca niesamowity. Z resztą jak większość zdjęć łącznie z digartem. :) Nie podoba mi się tylko zaskroniec bo mam paniczne lęki przed tymi gadami. ;p
    Ogólnie szczerze podziwiam. Pozdrawiam. ;* -Satinelle.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne....gratulacje....pozazdroscic udanego zdjecia ;) mi się switu prawdopobnie nigdy nie uda uchwycic, bo nie jestem rannym ptaszkiem :D


    Lemiii

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne oblicza switu uważam ,ze wcale nie ustępuję urodzie zachodom, tylko że wstać rankiem trzeba by je podziwiwać, a to niektórym sprawia kłopot. Ja uwielbiam wschody.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre fotografie. Kolory rewelacyjne! Opłaca się rano wstać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te zdjęcia wschodu... Jak by nie było napisane że to wschód to bym pomyślała że to zachód :)...
    Ładny opis...
    Pozdrawiam serdecznie


    Alebaiz

    OdpowiedzUsuń
  10. ...wschody i zachody mają swoją magię.....bo każdy wschód słońca Ciebie nam zapowiada Jacku.....Buziak dla Ciebie.......Basia6572

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm..ja wschod zawsze przespie;p
    len len wiem:)..

    OdpowiedzUsuń
  12. Gomen kudasai.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne. Uwielbiam obserwować (i fotografować) niebo.

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty