środa, 7 maja 2008

Oddech wiosny


I to narazie ostatnie zdjęcia kwiatowe

10 komentarzy:

  1. Ja kwiaty uwielbiam, gdzie te cudowne zdjęcia zrobiłeś?...Wkoło mnie , na trawie tylko , pospolity mlecz rośnie, który kiedyś był traktowany , jak chwast.Hihiihihi..

    Teraz z braku innych ozdobnych kwiatów , właśnie awansował.Oj coś mi bardzo to symbolicznie wygląda.Ale faktycznie mlecz żółciutki na trawi ładnie się odbija, ale gdzie?...Gdzie podziały się te przepiękne utkane z kwiatów, różnych, kolorowych dywany, gdzie?...

    Jula-grafomanka. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakieś takie żółte wyszło to drugie zdjęcie. Nie wiem, może to tylko moje wrażanie. Ale pierwsze bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. WITAJ YACKU.PIĘKNIE,KOLOROWO OODYCHA WIOSNA I PACHNIE UPOJNIE...
    POZDRAWIAM WIOSENNIE.K.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam Jacku tak jak Grechuta śpiewał wiosna wiosna ach to ty uwielbiam kwiatki , wiosna to chyba najcudowniejsza pora roku wszystko budzi się dozycia azchce się oddychać całą piersią
    Pozdrawiam kwiatowo Beatatata2

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te zdjęcia, jakie miękkie, piękne światełko :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kwiaty w cudownym klimacie. I to swiatło nadające im blasku.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. .....kwiaty są wysłańcami Boga z innego,doskonalszego świata..aby człowiek całkowicie nie zapomniał co oznacza absolutne piękno......I te kwiaty Twoje Jacku to absolutne piekno......pozdrawiam cieplutko i buziaczek dla Ciebie.....Basia6572

    OdpowiedzUsuń
  8. swiatlo ++


    mile dla oka :)



    ta co zawsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ostrość znakomicie ujęta, piękne makro fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice blog. Thats all.

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty