środa, 28 maja 2008

Miejsca #3

Miejsca do których się tęskni
( 99 / 133 )

14 komentarzy:

  1. Jak sie nie ma takich w okolicy to sie teśkni,ja na szczęście na brak lasów i jezior narzekac nie moge.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plenerki, kolorki bajkowe.
    Nie mogę znaleźć Twojego nowego bloga.Pozdrowionka.J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sory. Coś mnie zamroczyło ale już znalazłem nowego bloga. Super. Pozdrowionka.J.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...tak....masz rację tęskni się do takich miejsc......w dzisiejszym zwariowanym świecie,często brak czasu na wyciszenie......Buziak dla Ciebie mój artysto...Basia6572

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie...

    Al.

    OdpowiedzUsuń
  6. a no na pewno sie teskni bo jest za czym...(rozmarzony);)
    swietne zdjecia :)
    zreszta jedne z tych ktore lubie najbardziej:)
    pozdrawiam:)

    anusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej...no po takim zaproszeniu musiałam trafić .Podoba mi się różnorodność klimatów -samo życie ..i jak byłoby pięknie odpocząć w takim zacisznym miejscu ,z dala od miejskiego kurzu...Pozdrawiam Yacek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm..
    jasne ze sie teskni!
    pieknie tam!

    Ew;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pierwsze podoba mi się najbardziej, bo jest soczysto zielone i bardzo optymistyczne, natomiast ostatnie melancholijne i skłąniające do refleksji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzies to widzialam juz:D:)soczyste kolory, swietnie

    OdpowiedzUsuń
  11. opis jak najbardziej prawdziwy.
    swietne zdjecia!!




    Lemi x) (udalo mi sie wejscxD)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sorry if I commented your blog, but you have a nice idea.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie...ładne miejsca i świetne scenerie

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty