wtorek, 12 maja 2009

Na moich scieżkach

8 komentarzy:

  1. To chyba raczej obok scieżek, bo ścieżki nijak dostrzec nie mogę, ale uwielbiam takie lesne busze.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale gestwina, mam watpliwosci czy latwo bylo tamtedy przejsc!
    Piekny las :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ścieżki
    piękny kolor zieleni
    pozdrawiam wieczornie

    OdpowiedzUsuń
  4. BAJECZNE,WIOSENNE ŚCIEŻKI CO PROWADZĄ DO LATA...
    POZDRAWIAM.K.

    OdpowiedzUsuń
  5. takie magiczne to miejsce, pozdrawiam- quasar

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam się z dawno niewidzianym gościem.Jak tu pięknie ,jak i "drzewiej "bywało.Bardzo zgrabnie uchwycone drzewostany,zawsze urzeka mnie przyroda i wszelkie jej przejawy ,przemawia to do mojej wyobraźni niesamowicie...Ponieważ czytuję ku relaksowi po codziennej pracy w fundacji "Sagę o Ludziach Lodu" to nasuwa mi się myśl o Królu Lasu,na innym znów zdjęciu "jakby Król Olch ,choć romantyzm uwielbia wietrzne ,ciemne noce z poszumem wiatru w koronach drzew.A jeszcze po głębszej obserwacji te splątane konary drzew jakby miłosne przywoływanie ,niezaspokojone ramiona wyciągnięte w tęsknocie .Proszę mi wybaczyć ,ale tyle tu magii ujęte tak zgrabnie okalane nasyconą życiem zielenią listowia,że naprawdę czy przyroda uczyniła takie cudne sceny,czy to wprawna fotografa wydobyła z tego tyle płaszczyzn i głębii ?
    W każdym razie pozdrawiam tę mewę w nieustannym locie ku czerni,bardzo się cieszę ,że znalazłam tu jak zawsze coś ciekawego i niepowtarzalnego.
    Gosicka z Zielonego Jaru-to tu gdzie akurat mieszkam.
    Pozdrawiam serdecznie z majem.

    OdpowiedzUsuń
  7. "mój ulubiony, kolor zielony"
    ciekawe oderwanie od szarej rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty