poniedziałek, 19 maja 2008

Odcienie szczęścia, barwy świata

11 komentarzy:

  1. Alez nie zapomniałam!;) jak bym mogła... bardzo fajna zabawa barwą;) widać jak różnorodny efekt można osiągnąć^^ pozdrowionka;)
    http://moje-rodzinne-krajobrazy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe..ale zdecydowanie wole naturalne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrabiane w Picassie? :D Fajny efekt wyszedł, szczególnie z bratkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te kwiatki:) Mam takie na ogrodzie...Taa odcienie szczęścia jak na dzisiaj,to mi się nalezą te szare;/;/

    Jagódka...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widac swiat ma rozne kolory...
    szczescie tez ma rozne barwy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki, ale najładniesze są chyba te naturalne.

    Aleb.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli krótko ujmująć zabawa ze swiatłem i kolorkami i całkiem ciekawie wyszło.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinuj kombinuj, bo dobrze Ci to wychodzi...
    O dziwo najmniej podobają mi sie rzeczywiste kolory ...
    Gorące pozdrowionka :* :)

    ~sasasa461

    OdpowiedzUsuń
  9. What a great moment of reading blogs.

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty