piątek, 15 stycznia 2010

Post 2. Warszawskie metro / stacja Wilanowska

7 komentarzy:

  1. wspaniałe sa twoje zdjęcia. a i aparat zapewne niezły. Gdzie mnie, biednej kuropatewce do takich! ja zresztą zywię się słońcem, ciemności przyprawiaja mnie o zniechęcenie.. ale i tak zapraszam do moich zdjęć na leśne drogi i na picassę. pozdrawiam (elfka i allya w jednym)
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, przyjemnie, czysto...aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. do panoramicznych muszę wrócić bo nie chciały mi się otworzyć
    pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko ostania mi się nie otwiera
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Ciekawa ta seria zdjęć metra, od jakiegoś czasu zbieram zdjęcia stacji kolejowych, zachęciłeś mnie do ich zamieszczenia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. przecież oglądam Twoje zdjęcia! dzieki za fajny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super seria, a panoramy powalają mnie

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty