piątek, 31 października 2008

Bez tytułu

11 komentarzy:

  1. Te dwa ostatnie mi się podobają najbardziej. Jest coś w nich takiego ciekawego... Hehe.

    PS: Dlaczego "bez tytułu"? Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj
    chyba zaczną mi się bardziej fotki podobać, które są robione nocą
    dałam ocenę bardzo dobrą, ale tu powinno być w ocenach świetne!
    pozdrawiam wczesno-świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, szczególnie to ostatnie, przedzierające się promienie słońca przez koronę drzewa, niczym zachód słońca gdzieś na safari.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są przepiękne, a dwa ostatnie jak z afryki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie w moim guście te fotki. Ale są ok:) Nie mogę komentować ostatnio, coś mi blokuje. A Pruszkowa bałam się komentować:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jak zawsze. Choć długo mnie nie było czuję się jak na starym blogu, na jednym ze starych. Podziwiam wciąż i nadal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie foty interesujace, ale to drugie podoba mi sie najbardziej.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, takie nico mrocze... Z klimatem.

    OdpowiedzUsuń
  9. jesiennie... ciekawie uchwycona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Merci pour ces belles séries.
    Dziękuję Ci za to piękne series.

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty