czwartek, 15 listopada 2007

A z zalu serce pęka...

25 komentarzy:

  1. Czekałam na to zdjęcie i czekałam no i się doczekałam:) Takie samo jak listopadowa refleksja..

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAJ.CIĄGLE JESTEM POD WRAŻENIEM TWOJEGO PATRZENIA NA ŚWIAT.CZY TO KAPLICZKA?PRZEZ TO ZNISZCZENIE JESZCZE BARDZIEJ WYMOWNA.CZY JEST MOŻLIWOŚĆ,CZY POZWOLISZ SKOPIOWAĆ TĘ FOTOGRAFIĘ?
    DZIĘKUJĘ ZA LISCIK,DAM ZNAĆ JAK...

    OdpowiedzUsuń
  3. Yacku, wspaniały temat i równie wspaniały tytuł! Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:) Wpadłam na chwilę, żeby Cię pozdrowić. Często mam problemy, żeby wysłać Ci komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hurra, udało się!!! Chyba mam metodę:)) Trzeba się wstrzelić:))
    Jutro zajrzę na dłużej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy to wandalizm czy czas.
    Widok niezbyt zachwycający.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity widok,ale adekwatny do cierpienia.Wspaniałe zdjęcie..Doska

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj bardzo żal a skąd masz takie zdjęcie????
    www.wiersze-me.bloog.pl
    Nadia

    OdpowiedzUsuń
  9. A to tak zupełnie jak moje... Ale ja świata nie odkupię, jedynie co, to mój świat zginie...

    OdpowiedzUsuń
  10. to zdjęcie... komentarza nie wymaga. Pozdrawiam, fakt, byłeś pierwszy... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzieżto takie coś znalazłeś? Stare Powązki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj:) Gdzie wypatrzyłeś tą figurę? Wczoraj byłam zadowolona, że w końcu poszedł mój komentarz, że nawet nie zapytałam o to najważniejsze. Uważam, że powinno się dbać o takie świętości a nie pozostawiać na pastwę pogody.
    Pozdrawiam ciepło i bardzo dziękuję za wspaniały komentarz. Myślę tak jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe a co tam robiłeś???
    yacekwawa:D
    raczej się tam nie wybiorę choć to niedaleko!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje zdjecia...
    przepraszm za wszystko:(

    OdpowiedzUsuń
  15. witam:)
    zdjęcia nie będę komentować, bo Twój tytuł wyraża wszystko co mogłabym powiedzieć.
    a piesek u mnie w bloku tez sie troszkę meczy ale staram sie mu to wynagradzać długimi i częstymi wycieczkami do lasu:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. i nie tylko serce...

    OdpowiedzUsuń
  17. DZIEKUJĘ.SKOPIOWAŁAM.ZAŁOŻYŁAM GG.ODEZWĘ SIĘ.POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  18. Generujesz kod ze strony (lub innej)

    http://szablony.inventive.pl/muzyka.php

    Dodajesz nowy element na swoim blogu HTML/JavaScropt
    W pole 'treść' wklejasz wygenerowany wcześniej i skopiowany kod. OT i
    wsio. Musi działać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brutalna siła czasu... Skłania do zamyślenia...
    ps. tego by jeszcze brakowało, żebym w weekendy pracowała ;)
    Pozdrawiam wypoczynkowo. Renka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Yacku, powiem jak to robię (obrazki, ma sie rozumieć:). Tylko sie wyrobię z czasem. Zapytaj w mailu, co chciałbys wiedzieć.
    Co do muzyki na blog, tam faktycznie jest tak, jak piszesz. Wzięłam pierwszą z góry, którą znałam i którą lubię. Mam swoje ulubione na dysku, zmienię na inną, jak mi się ta osłucha.

    OdpowiedzUsuń
  21. Heh...Fajne zdjęcie,ale ja ogólnie nie lubię takich oglądac,bo takie smutne są...Mogę dodac Twojego bloga do linków na moim blogu??Masz avatara???

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo,ze ja wierzaca jestem,ale malo praktykuje,to ten porozrywany na kawalki Jezus zrobil na mnie piorunujace wrazneie ...Nie moge sie otrzasnac ...Dobrze ,ze to pokazales...Pozdarwiam smutno w takim razie .Piekne slowa dales na tytule,nie zauwazylam ich wzcesniej,moze niedawno sie pojawily ?

    OdpowiedzUsuń
  23. SDM - "Codziennie umiera Chrystus w nas"

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty