poniedziałek, 26 listopada 2007

Kiedy jeszcze ciepło było


Pewnie jakiś kuzyn biedronki...

14 komentarzy:

  1. Żuczek ?
    "Wyszedł żuczek na słoneczko
    W zielonym płaszczyku.
    - Nie bierzże mnie za skrzydełka,
    Miły mój chłopczyku..." /M. Konopnicka/
    Re-witam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny robaczek,nie świętojański,ale zawsze,ja tylko mysle o cieple,wiem,wiem,nudna z tym juz jestem,ale coz zrobic,skoro ja taka cieplolubna jestem ???
    Pozdarwiam i mimo przerwy-nie zniknelam !
    Ide dalej ogladac !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie uchwycone i to oświetlenie, które nadaje temu obrazowi jakiejśc magii.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. ... oj było ciepło... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ...ciekawe jak tak naprawde nazywa sie ten "kuzyn biedronki"...
    swietny robaczek jeszcze takiego nie widzialam...
    cieplo..hmm teraz to sobie na to cieplo poczekamy..
    pozdrawiam...:*
    "obowiazek"hm...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet sympatycznie wygląda ten robak, musi być z niego wporzo ziom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem nie biedronki. To jakiś żuczek a żuczek nie jest biedronką, ale jest fajowski, u mnie w ogródku jest mnóstwo takich latem :D Mam nowe zdjęcia :) zimowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Yacku, każda uwaga mile widziana :)Staram sie unikać zbyt wielu kolorów w szablonie blogu, tych, wystarczająco wiele, jest w prezentowanych zdjęciach, grafikach. Takie moje subiektywne widzenie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Yacku, każda uwaga mile widziana :)Staram sie unikać zbyt wielu kolorów w szablonie blogu, tych, wystarczająco wiele, jest w prezentowanych zdjęciach, grafikach. Takie moje subiektywne widzenie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. TAKIE PIĘKNE STWORZONKO,ŻE AŻ ZWIERZACZEK OBOK SANĄŁ Z PODZIWU NA BACZNOŚĆ.POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdarwiam serdecznie ! Moze jakies robaczki znowu przybeda ,choc jesienia to tylko mozemy im goscine dac za piecem,szafa lub przy kminku ...Papap!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od razu kuzyn. Może jakiś suchy szwagier?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszedł żuczek na patyczek i biedronki wypatruje, a Wy się domyślcie czego od niej oczekuje.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  14. :(to nie moja fontanna!
    ale dziękuje bardzo:) zmobilizowałeś mnie i znalazłam.
    moja nazywa sie "fastnachtbrunnen"
    tylko jeszcze muszę przetłumaczyć tekst z niemieckiego i coś o niej napisze.
    kiedy znowu będzie ciepło i znów powyłażą żuczki,już sie nie mogę doczekać.
    pozdrawiam cieplutko.
    ps.wyprałeś kota?

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty