poniedziałek, 24 września 2012

Wolin / Centrum Słowian i Wikingów

 Zwiedzając rekonstrukcje zabudowań mieszkalnych i rzemieślniczych z okresu wczesnego średniowiecza – od IX do XI wieku, można zobaczyć jak...
...mogło wyglądać życie codzienne dawnych ludzi, jak mieszkali i pracowali. 



 We wnętrzach chat o różnej konstrukcji można obejrzeć repliki mebli, narzędzi i przedmiotów codziennego użytku sprzed 1000 lat.




Niestety nie wszytkie osoby z obsługi  okazały się sympatyczne i przyjaźnie nastawione do odwiedzających o czym mogłem się przekonać podczas swojego krótkiego pobytu w Centrum, gdyby nie chęć zrobienia zdjęć zrezygnował bym całkowicie ze zwiedzania. W zwiazku z tym moje wspomnienia z pobytu nie do końca są miłe.


  Więcej zdjęć / More photos
Wolin. Centrum Słowian i Wikingów

4 komentarze:

  1. Wybierałam się tam już od dłuższego czasu. Rozumiem więc chęć zrobienia zdjęć. I niestety rozumiem rozgoryczenie, bo drobne, nieprzyjemne sytuację psuja długo oczekiwaną wycieczkę i odechciewa się wszystkiego, Zdjęcia ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tu nie byłem. Piękna nasza Polska cała:) Może na emeryturze wyroszę w Polskę????
    Fajnie by to było. A będzie jak będzie.
    U mnie Otylia podsumowuje nasze AMSTERDAMSKIE WAKACJE.
    Pozdrawiam i zapraszam
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny skansen, ale masz racje, ludzie potrafia popsuc nastroj i wtedy juz nic nie bedzie sie podobalo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę jak w Biskupinie:) Przynajmniej mi tak się kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty