wtorek, 17 czerwca 2008

Bez tytułu

Oj. Dostanie mi się od kogoś za to podglądanie hihihiiiii :D

16 komentarzy:

  1. nogi do samej podłogi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym dala tytul:nogi nogi nogi:P
    noo pieknie Marta ci da:D
    ogolnie fajne zdjecia dodales:)



    anusia

    OdpowiedzUsuń
  3. mhm..:)
    nogi..nogi:D xdxd
    wiesz...co!:D

    Ew;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną ma torebkę :D:)

    Alebaiz ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że sobie podłożyła gazetkę. :) Wilk może złapać. ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. ...o Ty łobuziaku...nieładnie nieładnie hi hi...a co tam -na piękno trzeba patrzyć.........pozdrawiam Jacku...Basia6572

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaaaaaaaa...
    Ładnie to tak podglądać panie spokojnie siedzące sobie na ławeczce? :P
    sasasa461

    OdpowiedzUsuń
  8. O tyyy. Nie ładnie tak podglądać noo. ;p ale widać, że typowy facet. ;d Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ty nie masz dobrego zooma?? xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Thady pisze
    Nagi Instynk III

    OdpowiedzUsuń
  11. No ładne "nózie"... Kiedyś też takie miałam, a nawet teraz chyba mam nienajgorsze... W końcu 171 cm wzrostu "zobowiązuje" do długich nóg:)
    Justyna Tygrysek,
    DA

    OdpowiedzUsuń
  12. heh, mam nadzieje, ze mnie nikt tak nie podglada :D
    Lem ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. No no....Nie dziwię się, takie zgrabne nogi!!!!Dziś mało kobiet chodzi w spódniczkach! Niestety!
    Doris81

    OdpowiedzUsuń
  14. no ładnie ładnie...wiesz co tak z bliska??:p:p

    OdpowiedzUsuń
  15. widać Jacku, że jesteś estetą!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dobrze, że weszłam na Twoją stronę - poznaję człowieka ciekawego świata, spostrzegawczego, inteligentnego i z poczuciem humoru. Fotki piękne, tematyka szeroka, ciekawa - pozdrawiam Jadwiga z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty