niedziela, 2 grudnia 2007

Wyszedł z cienia...

13 komentarzy:

  1. WYSZEDŁ...I GRA.A GDZIE JEST ZIMĄ?MOŻE STROI SKRZYPECZKI NA LATO?

    OdpowiedzUsuń
  2. A Yacek go przydybał :)
    Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. A teraz pewnie gra gdzieś za kominem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) a tu nadal tak niezimowo:P:)
    ladnie:*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A cóż to za zwierz! Coś jakby świerszcz czy coś...hiihhi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię do Ciebie wpadać.. zawsze jakoś tak można zapomnieć o wszystkim i popatrzyć na piękne rzeczy. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam się na fotografii, więc nie liczyłabym na to, że moje komentarze coś tu wniosą :) zastanawiałam się, czy fotografowałeś kiedyś nie przyrodę a skupiałeś się na poetyckim wymiarze zdjęcia? nie wiem nawet jak dobrze opisać to, o co mi chodzi, ale jestem pełna wiary że zrozumiesz tę próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszedł, bo słonko go zwabiło, ale chyba zaraz zamarznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jedy:)Ja się boję takich robaków:)Szkoda troche,że tylko na tym blogu masz większośc zdjęc,a nie notek:)fajnie było by tez poczytac:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się jeszcze asekuruje, czy aby sie nie cofnąć. Piekne ujęcie i wspomnienie lata, bo tego roku koników nie brakowało.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam bym temu stworkowi nie ufał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żeby był cień, to musi być światło, a w tym przypadku to Słońce. Dawno już go nie widziałam :(((( może je ktoś ukradł ;>
    Wspaniała obserwacja :))
    Dziękuję za odwiedziny :) w końcu coś wstawiłam na blog :)

    OdpowiedzUsuń

Witam. Jest mi bardzo miło ze zostawiasz ślad swojej wizyty w postaci komentarza.
Dziękuje i zapraszam ponownie. :)

Podobne posty z Miniatury Related Posts with Thumbnails

Popularne posty w ostatnim tygodniu

Najczęściej odwiedzane posty